Όταν η γιαγιά μας πήγε στην εκκλησία νωρίς το πρωί για να λάβει τον Αγιασμό για το σπίτι, χρησιμοποίησε ένα μπουκάλι της Coca-Cola. Πείσαμε τη γιαγιά μας, έπειτα από τούτη τη χειρονομία, να σκεφτεί σοβαρά να ασχοληθεί με τη σύγχρονη τέχνη. Ο Αγιασμός στο μπουκάλι της Coca-Cola ήταν, ναι, ένα σχόλιο, όπως λέγεται.
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
4 σχόλια:
Υποθέτω ότι αν η κόκα κόλα κυκλοφορούσε το προιόν της ΚΑΙ σε μπουκάλια αγιασμού- αυτά που πουλιούνται σε πανηγύρια προ μοναστηρίων και εκκλησιών εορταζόντων- και μετά τη σίγουρη επιτυχία, κατ΄εμέ, του εγχειρήματος, τότε θα είχε πρόσβαση στις μεγάλες ηλικίες, ένα νέο target group, και έτσι θα πληρωθεί το ρηθέν:
Θρησκεία+κόκα κόλα+προκύψασα σύγχρονη τέχνη= το όπιο του λαού!!!
Α ρε γιαγιά, άνοιξες νέους δρόμους
Στη βιασύνη μου, παρέλειψα:
...εκκλησιών εορταζόντων "αγίων και λοιπών καλλιτεχνών"
Η γιαγιά μας στάθηκε η αιτία για ένα νέο "-ισμό"...
Δημοσίευση σχολίου