Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ

Χτύπος κινητού τηλεφώνου. Γλυφάδα. Γύρω στις δώδεκα το μεσημέρι (για ορισμένους πρωί).
«Ναι.»
«Καλημέρα φίλε μου, τί κάνεις;»
«Το πρωί στραγγάλισα τη μητέρα μου, δολοφόνησα τον πατέρα μου με ένα κουζινομάχαιρο, έπειτα σκότωσα στο δρόμο το γείτονα με την κυνηγετική, πριν από λίγο άνοιξα το κεφάλι μίας άγνωστης στο δρόμο με ένα λοστό που είχα από μικρός και μόλις τώρα έπνιξα το νεογέννητό της στην κούνια με ένα μαξιλάρι. Αφού το βίασα.»
«…» (Σάστισμα από το άλλο άκρο της γραμμής.)
«Τί τρέχει;»
«Τι να σου πω… Κουράγιο!»
«Ευχαριστώ, ρε. Τώρα έχω να πάω στο σπίτι της αρραβωνιαστικιάς μου. Με περιμένει για μεσημεριανό με τους γονείς της.»
«Εεε… Καλή συνέχεια.»
«Ευχαριστώ, ρε. Λοιπόν!»
«Τί;»
«Εσύ τί θα κάνεις μετά;»

1 σχόλιο:

elix_geo είπε...

Υπάρχουν σοβαρές αντιφάσεις και αναλήθειες που με κάνουν να πιστεύω ότι όλα αυτά που είπε ο φίλος είναι λίγο υπερβολικά.
α. και βασικότερο: Πώς, αφού η λοστοθείσα ήταν άγνωστη, έπνιξε το νεογέννητό της ο φίλος;
Πού το βρήκε; Πώς;
Εκτός και αν ήταν εγκυμονούσα στο …τελευταίο στάδιο και γέννησε επί τόπου.

βου. Η επιλεγείσα περιοχή της χτύπησης του κινητού, Γλυφάδα, εγείρει υπόνοιες τοπικισμού, ελιτισμού και προβολής μεγαλοαστισμού.

γου. Είναι αδύνατον να πήγε για μεσημεριανό στις 12 η ώρα που ακόμα είναι πρωί. Άρα ο φίλος ψεύδεται, ίσως να μην έχει αρραβωνιαστικιά και ίσως, ακόμα μεγαλύτερο ψεύδος, να μην υπάρχουν καν γονείς.

δου. Η ανακοίνωση μέσω τηλεφώνου των στυγερών εγκλημάτων με τόση ευκολία, εγείρει και πάλιν βεβαιότητες ότι ο φίλος δεν έχει πάει καν φαντάρος.
Διότι στο στρατό είναι γνωστό ότι υπάρχουν παντού πινακίδες που αναγράφουν:
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ.
Αφού λοιπόν δεν έχει πάει φαντάρος, πώς έχει αρραβωνιαστικιά;
Ακόμα και μη υπάρχοντες γονείς ποτέ δεν θα το επέτρεπαν.

Εγώ θα πρότεινα στον τηλεφωνήσαντα στο φίλο να μην ξανασηκώσει το κινητό σε κλήση του φίλου, έως ότου διαλευκάνω την υπόθεση.

Ο Πουαρό της γειτονιάς σας.